キャロル先生から、ワークショップに参加された皆様にメッセージをいただきました。

ALOHA Our Japan Ohana,

I want to take this time to "Thank All Of You" for helping me to Celebrate this wonderful and Special Occasion for Yoshimi.
I appreciate all of you, for your Loyalty and your friendship you have shown to Yoshimi and me. I hope you all had a good
time and fun Social time with us, I know I had such a wonderful time with all of you, even though it was for such a short time.
I would like to invite all of you to come to visit Hawaii and maybe even to see me. SMILE
Yoshimi, is very Lucky to have such wonderful Students like each and everyone of you. Please continue to attend her Workshops,
and her Lessons in Hawaii too. She is one of the Best and Kindest Teacher, with the Biggest Heart. She is always willing to share.
I personally want to Thank You All for the "Omiyage's" and kind words and wonderful greetings. Untill we meet again.

Please take care and be safe.

Mahalo,

UI, CAROLE MITO

HEAD INSTRUCTOR


アロハ、私たちの日本の家族へ

Yoshimiの素晴らしい、特別なお祝いをする為に
私のお手伝いをして下さった皆様に、お礼を申し上げます。
Yoshimiと私に皆様が見せてくださいました献身的な愛と友情に感謝致します。
皆様が楽しく打ちとけた良い時間をお過ごしいただけていたら幸いです。
短い時間でしたが私は素晴らしい時間を皆様と過ごせました。
皆様がハワイにいらっしゃることを歓迎いたします。私のところに遊びに
来てくださいね。(^^Smile)
Yoshimiは1人1人皆様のような、素晴らしい生徒(お客様)さんがいて
とてもラッキーです。これからも彼女のワークショップそして、ハワイでの
レッスンにも参加し続けてくださいね。
彼女は大きな心を持った最高(ベスト)で優しい先生です。
彼女はいつも分け与えること(シェアー)を望んでいます。
私個人的に、お土産、親切な言葉や素晴らしいご挨拶をありがとうございました。
またお会いできる日まで。  ご自愛ください。

ありがとうございました。
ウィ、キャロル ミト
ヘッドインストラクター
by pumaikai | 2012-05-27 15:12 | イベント